Dogs really ARE Miracles with Paws!!

Monday, July 1, 2013

Do You Want To Know A Secret??




- Posted using BlogPress from my iPhone

17 comments:

Mitch and Molly said...

We wanna hear too!

Love ya lots♥
Mitch and Molly

Daryl said...

oh what a sweetie

finnhoward said...

You bet I do! But I probably won't be able to keep it though...

Ron said...

What an ADORABLE capture, Jeanne!

Sooooooooo CUTE!

Happy Monday, dear lady!

X to you and the girlz!

NanaNor's said...

Love their summer do! They will be so much cooler in these cuts. Thinking of you my friend; my your day be filled with energy and peace.
Hugs, Noreen

Molly The Wally said...

Oh do tell. Have a marvellous Monday.
Best wishes Molly

Murphy said...

Psssst . . . tell us, we won't tell!

Your Pals,

Murphy & Stanley
Ambassadors of Love

Ann said...

aw, that is so cute

harrispen said...

We do! What's the secret?

Millie & Walter

Two French Bulldogs said...

Tell us tell us
Snorts,
Benny & Lily

BeadedTail said...

Yep, we do! It's no secret there's plenty of cute white pups around your house!

Ruby said...

OMD! That is sooooo cute!
YES! I wanna know, too!
Kisses,
Ruby ♥

chicamom85 said...

What a cute picture!!

Loveys Sasha

faye said...

She is probably just going over the house rules.

caite said...

Quite the conversation...now I want to know the secret too! Lol

24 Paws of Love said...

I know where she hides the treats and how to get them!!!

CrystalChick said...

I do! I do!!! ;)
They are sweet. Nice photo, J. x